نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» در آستارا گشایش یافت

عباس زاده گفت: نمایشگاه کتاب«حجاب و عفاف» با موضوعات مذهبی به ویژه حجاب و عفاف در بندر آستارا گشایش یافت.

«آرزو عباس زاده» در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه کتاب«حجاب و عفاف» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه کتابی با همین عنوان در محل کتابخانه شهید داود نشاطی گشایش یافت.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» بیش از ۲۰ عنوان کتاب در موضوعات مذهبی به ویژه حجاب و عفاف در معرض نمایش گذاشته شده است،افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر میزبان علاقمندان است.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه را به امانت برده و پس از مطالعه به کتابخانه شهید داود نشاطی تحویل دهند.

 

عباس زاده با اشاره به اینکه حجاب مظهر پاکی، زیبایی و سرچشمه کمال است که باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می  شود،خاطرنشان کرد: بی حجابی پیامدهای فرهنگی، اجتماعی و روانی بسیاری دارد و نباید نقش خانواده را در پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به سوی آن کمرنگ دانست.

 

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی نسل جوان با کتاب های مرتبط با فلسفه حجاب، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، تبیین نقش و اهمیت کتاب در بین مردم و اصالت بخشی به فرهنگ عفاف از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا آشنایی مخاطبان و مراجعان به کتابخانه های عمومی و همچنین مخاطبان فضای مجازی که این روزها به جهت بحران کرونا از فضای مجازی فعالیت های کتابخانه ها را دنبال می کنند، از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه می باشد.

 

عباس زاده گفت: بحران کرونا فعالیت های حضوری فرهنگی را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده است و استفاده از فضای مجازی راه حل جایگزین برای پرکردن این خلاء انتخاب شده است.

 

گفتنی است، در آیین گشایش نمایشگاه کتاب «حجاب و عفاف» کتاب در و صدف توسط آرزو عباس زاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی آستارا به حاضرین معرفی شد.

کد خبر 948593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha