تاسیس دفتر همکاری مجلس و تشکل های صنفی در محل خانه ملت

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: دفتر همکاری مجلس و تشکل های صنفی در محل خانه ملت تاسیس شد.

«حجت الاسلام احد  آزادی‌خواه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر از تاسیس دفتر همکاری مجلس و تشکل های صنفی در محل خانه ملت خبر داد و گفت:   استفاده از ظرفیت های تشکل های صنفی زمینه ساز بهبود و تحرک در متغیرهای کلان اقتصادی می شود‌.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: این فراکسیون باسنجیدن اولویتهای فعالان صنفی،به سمت یک برنامه‌ریزی برای انجام فعالیتهایی متناسب با شأن اصناف کشور پیش خواهد رفت و در گام اول با تاسیس دفتر ارتباط فعالان صنفی با مجلس شورای اسلامی به عنوان مرجع تصمیم گیر در کشور؛ پیوند بین نمایندگان مردم و تشکل ها را کلید زد.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: فراکسیون اصناف مجلس آمادگی دارد تا پیشنهادات تشکل های صنفی را مورد بررسی قرار داده و زمینه طرح مسائل کارشناسی شده را در صحن مجلس شورای اسلامی فراهم کند.

 

سخنگوی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی افزود:در فراکسیون اصناف مجلس نمایندگان عضو همه کمسیون های تخصصی مجلس حضور دارند و این فرصت خوبی است تا مسایل مبتلابه اصناف از زوایای مختلف مورد بررسی و امعان نظر قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: از آنجا که قانون نظام صنفی بزودی به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد فراکسیون اصناف مجلس از نقطه نظرات کارشناسی این گروه مشورتی در جهت بررسی و تحلیل اصلاحیه قانون نظام صنفی بهره خواهد برد.

 

آزادی‌خواه خاطر نشان کرد:با هماهنگی های به عمل آمده و تفاهم های صورت گرفته فراکسیون با بنیادفرهنگی اصناف ایران، تلویزیون اینترنتی اصناف نیز ساعاتی را در طول هفته در اختیار فراکیسون قرار خواهد داد تا فراکسیون  تا گزارشات خود را از مجلس شورای اسلامی به اطلاع جامعه اصناف برساند. پایان پیام/

کد خبر 948605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha