هدف استکبار تسلط بر جامعه اسلامی از طریق اشاعه فساد  است

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: هدف عمده استکبار در عفاف و حجاب زدایی در جهان اسلام، تسلط بر جامعه اسلامی از طریق اشاعه فساد و فحشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور مسئولان در جنب مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افتتاح شد.

 

این نمایشگاه متشکل از ۶ غرفه است که محصولات و ملزومات حجاب با قیمت مناسب عرضه می‌شود و به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

 

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ۲۱ تیر سالروز تهاجم مأموران رضاخان به مردم مؤمن معترض در مسجد گوهرشاد و حرم رضوی و کشتار مردم بی دفاع که به حرم امام رئوف پناه آوردند، است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا افزود: دلیل تحصن مردم هم اعتراض به قانون کشف حجاب رضاخان بود و رضاخان که با کودتای انگلیسی به قدرت رسید، برای بی هویت کردن مردم مسلمان و از هم پاشیدن نظام خانواده مأموریت داشت تا فرهنگ برهنگی و بی‌حجابی را قانونی ترویج کند.

 

وی گفت: دشمنان ما خوب فهمیدند که برای بر باد دادن هویت دینی و غیرت مردم باید با ترویج فرهنگ بی‌عفتی و برهنگی جامعه را آلوده کرد، درحالی که مهمترین نشانه فضیلت جامعه حیا و غیرت است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: در روایت دینی، حیا و غیرت نشانه ایمان مردم است و دشمن می‌خواهد حیا و غیرت را از جامعه دینی و از مردم ما بردارد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف عمده استکبار حجاب زدایی در جهان اسلام، تسلط بر جامعه اسلامی از طریق اشاعه فساد و فحشا است خاطرنشان کرد: هَمفِر جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی صریحا می‌گوید: برای تسلط بر جوامع دینی به هر وسیله‌ای که شده باید زنان مسلمان را از حجاب و پوشش خارج کرد و بی حجابی در بین مسلمانان رایج شود.

 

وی اظهار کرد: مُرداک غول رسانه‌ای صهیونیستی می‌گوید: عفاف زدایی یعنی فروپاشی کانون خانواده و این کلید رمز انحطاط تمدن اسلامی است و رهبر عزیزمان فرمودند: سیاست امروز دشمن، سیاست اندلسی کردن جامعه ایرانی است، سیاست اندلسی یعنی آلوده کردن جامعه و جوانان، یعنی بی هویت کردن مردم و خانواده ها، یعنی سست کردن اعتقادات مردم و یعنی مسلط شدن بر مملکت.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری افزود: با توجه به اینکه ده‌ها وصدها شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای و اینترنتی با هتاکی تمام به ترویج سکس و برهنگی و ارتباط نامشروع دختر و پسر و ازدواج سفید و... فعّالند و از طرفی سالهاست که قانون مصوب عفاف و حجاب اجرایی نشده است و با این بی تفاوتی و بی خیالی دستگاه‌های مربوطه و غفلت خانواده‌ها، دور از انتظار نیست که تجربه اندلس، در جامعه ما هم تکرار شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: سهل‌انگاری خانواده‌ها، برخورد دوگانه مراکز آموزشی و تربیتی و رسانه ملی و برخورد سلیقه‌ای با مصادیق بدحجابی، خانواده‌های شهدا و متدین و مردمی که به آینده فرزندانشان فکر می‌کنند را نگران کرده است.

 

 

کد خبر 948652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha