پروتکل های بهداشتی در ادارات بشاگرد رعایت شود

حسینی، در بازدید سرزده از ادارات شهرستان بشاگرد، ضمن متذکر شدن به برخی از ادارات، گفت: همه ادارات شهرستان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد، « یوسف حسینی » در بازدید سرزده از ادارات سطح شهرستان بشاگرد، اظهارکرد: در چند ماه اخیر بازدیدهای مختلفی با حضور فرماندار  برای بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا انجام و تذکرات لازم به ادارت داده شده است.

 

وی افزود: در این بازدیدها، از ادارات و نهادهایی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده بودند، تقدیر و به اداراتی که هنوز این بیماری منحوس را جدی نگرفته بودند، تذکرات لازم داده شد. 

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بشاگرد گفت: در این بازدید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بین ارباب رجوع و نیروهای ادارات، گندزدایی‌های روزانه و لزوم انجام پروتکل‌های بهداشتی تاکید ویژه شد.

 

وی بیان کرد: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بشاگرد، به ادارات هشدار داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی براساس مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

 

حسینی اظهار کرد: تمامی کارکنان علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی دست‌ها، گندزدایی مجموعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتی برای مراجعه کننده گان نیز اقدامات لازم  را مد نظر قرار دهند.

 

وی افزود: در قالب چند تیم بازرسی این بازدیدها استمرار خواهد داشت و در طول هفته بصورت سرزده به ادرات، بانک‌ها و نهادها و ارگان‌های دولتی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و رسیدگی به امور مراجعان و ارباب ‌رجوع مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

 

کد خبر 948716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha