اهدای لوازم خانگی به خانواده نیازمند دارای فرزند معلول

فعّالان کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم(ص) تبریز، ۱۰ قلم لوازم خانگی به همراه کمک نقدی و بسته معیشتی در اختیار خانواده نیازمند دارای فرزند معلول قرار داد.

«صالح رسولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای لوازم خانگی به خانواده ای که دارای فرزند معلول بوده است، خبر داد و اظهار داشت: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ و تعالیم قرآن و عترت، جایگاه ارزشمندی دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم می تواند با مال یا زبان یا قدم و یا با قلم صورت پذیرد، افزود: با کمک خیّرین منطقه؛ ۱۰ قلم لوازم خانگی در اختیار خانواده نیازمند دارای فرزند معلول که از قبل شناسایی شده بود، قرا گرفت.

وی افزود: لوازم خانگی اهدا شده شامل یخچال، تلویزیون، آنتن دیجیتال، ۲ تخته فرش ۶ متری، یک دستگاه کهنه شوی، ۳ عدد پتو، پوشاک، کفش و لباس بوده است، علاوه بر این، کمک نقدی و معیشتی نیز در قالب طرح ملّی «راهکار» در اختیار این خانواده قرار گرفت.

رسولی تجلیل و قدردانی از خیّرین مسجدی و کانونی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با کمک خیّرین و اهالی مسجد، ملزومات بیشتری تهیّه و در اختیار خانواده های نیازمند منطقه قرار دهیم.

کد خبر 948784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha