تقویت معیشت مردم در اولویت کار مجلس است

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: تلاش می کنیم در قالب طرح بسته اقتصادی مردمی و طرح تقویت معیشت؛ به نیازها و اولویت های مردم پاسخ بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» امروز در جمع اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی،‌ با اشاره به حضور نیروی‌های جوان، صاحب نظر و خوش فکر در این جمعیت اظهار داشت: ارایه راهکارهای عملی برای مسایل و مشکلات ویژگی بارز این جمعیت می باشد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه آذربایجان شرقی ادامه داد: این راهکارهای عملی در حوزه مسایل ملی و محلی می تواند به کارآمدی مجلس شورای اسلامی کمک کند.

وی توجه به اولویت ها و نیازها جامعه را جزو برنامه های اصلی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و افزود: در مرحله اول تلاش می کنیم در قالب طرح بسته اقتصادی مردمی و طرح تقویت معیشت مردم به نیازها و اولویت های مردم پاسخ بدهیم.

تاج الدینی با اشاره به آماده سازی طرح مسکن انقلاب گفت: این طرح یکی از طرح های راهبردی مجلس برای حل مشکل مسکن در کشور خواهد بود، هدف گذاری مسکن انقلاب برای چهار گروه مسکن اولی ها، مسکن روستای، بافت فرسوده و حاشیه نشین ها خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به پیگیری طرح های اولویت دار شهر تبریز و استان گفت: پروژه انتقال آب ارس در حال حاضر جزو اولویت های اصلی می باشد، در تلاش هستیم با همکاری بخش خصوصی اجرای این پروژه را تسریع شود.

همچنین «سیدسجاد سیفی» دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی گفت: این سلسله نشست ها در راستای همفکری، نیازسنجی و شناسایی اولویت های استان بطور مستمر با تمامی نمایندگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 950253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha