اقدام شایسته و خداپسندانه خانواده مرحوم اعظمی

در راستای پیشگیری و کنترل از بیماری کرونا،هزینه مراسم چهلم مرحوم حاج علی اعظمی صرف امور خیریّه شد.

حجّت الاسلام «محمّدمهدی عنایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اختصاص هزینه مراسم چهلم مرحوم حاج علی اعظمی در قالب ایثار اجتماعی برای امور خیریّه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور ولایت مسجد امام زمان(عج) تبریز گفت: برای حفظ کرامت همدیگر در سبک زندگی اسلامی باید در خصوص برگزاری برخی مجالس مختلف مناسبتی (ترحیم، عروسی،تولد و...) با پرهیز از اسراف و تبذیر از هرگونه افراط و تفریط در برگزاری این گونه مراسم زمینه را برای صرف هزینه های مجالس در کارهای خیریّه فراهم کنیم.

عنایتی با بیان اینکه با یک تصمیم درست می توان هزینه ها را به خوبی مدیریت کرد و برای فرد متوفّی احسانی ماندگار برای آخرت فرستاد، افزود: حرکت فرهنگی قابل تحسینی که از طرف خانواده دهیار محترم روستای زرنق اتّفاق افتاد، این بود که هزینه مراسم چهلم پدر مرحومشان را صرف کمک به فنس کشی و ترمیم اطراف آرامستان روستای زرنق که بدون حفاظ و نیمه کاره مانده بود، کردند.

وی ادامه داد: در راستای فرهنگ سازی این سنّت حسنه و رسیدگی و بهسازی اطراف قبور اموات و شهدای والامقام دفاع مقدّس که تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است، این اقدام حسنه صورت گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور ولایت مسجد امام زمان منطقه شمس آباد تبریز با تسلیت چهلم آن مرحوم به خانواده محترم اعظمی، از حرکت خداپسندانه این خانواده خیّر قدردانی و برای مرحوم علوّ درجات را از خداوند منّان خواستار شد.

کد خبر 948167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha