ادارات و دستگاه‌هایی که از دستورات شورای سلامت سرپیچی کنند معرفی می‌شوند

بیرانوند با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: نهادها، ادارات و دستگاه‌هایی که به مصوبات شورای سلامت بی‌توجهی می‌کنند باید به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محسن بیرانوند» امروز (دوشنبه ۲۳ تیر) در جلسه شورای سلامت بندرماهشهر اظهار کرد: در فصل تابستان توجه به کیفیت و سلامت آب شرب به دلیل احتمال افزایش بیماری‌های واگیردار ارتقا پیدا می‌کند.

 

فرمانداز بندرماهشهر با بیان اینکه نهادها، ادارات و دستگاه‌هایی که به مصوبات شورای سلامت بی‌توجهی می‌کنند باید به دستگاه قضایی معرفی شوند افزود: برای برخی مشاغل و اصناف محدودیت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش خواهیم داد اما این به معنی عادی شدن شرایط نیست.

 

وی با اشاره به اینکه برای کنترل مراسم‌های عزاداری و عروسی در یک ماه اخیر هم مردم و هم نهادهای نظارتی و انتظامی عملکرد و همکاری بسیار خوبی داشتند اضافه کرد: برای افراد پرخطر و دارای بیماری زمینه‌ای باید پروتکل خاص و ویژه‌ای تهیه و اجرا شود.

 

بیرانوند با بیان اینکه بازگشایی باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد یاد آور شد: ماسک باید با قیمت مصوب به دست مردم برسد، اصناف و اداره صمت باید در این رابطه نظارت لازم را اعمال کنند.

 

کد خبر 948836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha