برگزاری رزمایش یک روزه فرهنگی عفاف و حجاب در شیراز

خسروانی گفت: در هفته عفاف و حجاب، رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب به مدت یک روز در شیراز برگزار می شود و در این هفته ۳۱۳ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، ۳۱۳ گلدان گل، ۳۱۳ بسته بهداشتی و ۳۱۳ بسته حجاب به خانواده های مستمند در شرق شیراز تقدیم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، در رزمایش روز حجاب و عفاف که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: تمام دستگاه ­ها، سازمان­ها و مردم وظیفه دارند در مقابله با بدحجابی فعال باشند و این وظیفه را سرلوحه فعالیت­ های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه «احمد بن موسی (ع)» شیراز افزود: خانواده، جامعه و سازمان­ های مختلف باید با همکاری خود در زمینه فرهنگ­سازی، رعایت عفاف و حجاب مشارکت داشته باشند و خانواده بزرگ ایران، بهترین و بزرگترین ظرفیت برای حفظ و نهادینه کردن این فرهنگ بزرگ یعنی فرهنگ عفاف و حجاب را دارد.

وی اضافه کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در راس امور فرهنگی قرار گیرد و همگان در ترویج این فرهنگ فعال باشند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز تاکید کرد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه­ ها و عرصه­ ها حضوری پررنگ داشته و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر می ­شوند.

وی خارج کردن، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از قالب شعار را یکی از مهمترین اولویت های جامعه­ ایران اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان ما امروز با استفاده از ابزار مختلف به ویژه شبکه­ های ماهواره­ ای افکار و ارزش ها دینی و اسلامی را هدف قرار داده­اند.

خسروانی اعلام کرد: در هفته عفاف و حجاب، رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب به مدت یک روز در شیراز برگزار می ­شود و در این هفته 313 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، 313 گلدان گل، 313 بسته بهداشتی و 313 بسته حجاب به خانواده­ های مستمند در شرق شیراز تقدیم خواهد شد.

وی بیان کرد: 313 بانو نیز در کارگاه­ های تولید ماسک مشغول به کار شده ­اند که در این وضعیت شیوع بیماری کرونا کمک خرج خانواده خود هستند.

کد خبر 948940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha