همایش پیاده روی اعضای کانون نور به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

صفاری سامانی گفت: همایش پیاده‌روی اعضای کانون فرهنگی هنری نور با شعار «من حجاب را دوست دارم» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شهر سامان برگزار شد.

«رضا صفاری سامانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این همایش بزرگ پیاده‌ روی با شعار «من حجاب را دوست دارم» و با هدف ایجاد نشاط و شادمانی در جهت حفظ حجاب و تکریم خانواده به همت کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: در این همایش پیاده روی که با حضور بانوان فعال کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان برگزار شد، شرکت کنندگان بر رعایت حفظ حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه تاکید کردند.

 

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اعضای کانون با استفاده از ماسک و دستکش های یکبار مصرف در این همایش پیاده روی شرکت کردند.

 

صفاری سامانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ ورزش همگانی و حفظ و انسجام اعضای کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان را از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی عنوان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان ادامه داد: سایر برنامه های هفته عفاف و حجاب از جمله مسابقه کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب، نمایشگاه عکس، نمایشگاه کتاب در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

کد خبر 948991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha