۲ واحد تالار عروسی متخلف در شهرستان طبس پلمب شد

علیپور گفت: ۲ واحد تالار و باغ تالار عروسی متخلف به دلیل توجه نکردن به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان طبس پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «محمد علیپور» صبح امروز (۲۴ تیر) به رسانه های گروهی گفت: در راستاي اجراي مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبني بر تعطيلي واحدهاي صنفي غيرضروري و در پی گزارش مردمی مبنی بر برگزاری جشن های عروسی در ۲ واحد از تالار و باغ تالارهاي این شهرستان، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان طبس قرارگرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی قضایی و در معیت دادستان عمومی وانقلاب طبس، معاون فرماندار و بازرسان شبكه بهداشت در محل های اعلامی حاضر شدند و به دستور دادستان عمومی و انقلاب، ۲ واحد باغ و باغ تالار پلمب شدند.

 

وی بیان كرد: در شرایطی که ویروس کرونا سلامتی شهروندان را تهدید می کند و برگزاری مراسم و مجالس عروسی طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع می باشد، افراد فرصت طلب که به دنبال سود خود می باشند، اقدام به برگزاری چنین مراسماتی در تالارها وباغ های شخصی مي‌كنند.

 

علیپور از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفي، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعايت بهداشت يا احتكار اقلام بهداشتي و درماني، موضوع را سريعاً به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 949026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha