دعوت مدیرکل ارشاد مازندران از مردم برای پیوستن به پویش «یه حس خوب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اقشار مختلف جامعه دعوت کرد با پیوستن به پویش مردمی «یه حس خوب» از طریق فضای مجازی، اهمیت رعایت حجاب و عفاف را برای افکار عمومی به‌ویژه کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور تبیین کنند.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن قدردانی از همت والای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه فعالان قرآنی، بچه‌های مسجد، هنرمندان و اصحاب رسانه برای مشارکت چشمگیر در برنامه‌های مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری به جهت جلوگیری از شیوع کرونا اجرا شد، گفت: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامتی مردم، برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به‌صورت تجمعی برگزار نخواهد نشد ازاین‌رو هماهنگی لازم برای انجام برنامه‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی انجام‌گرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راه‌اندازی پویش مردمی «یه حس خوب» باهدف اعلام انزجار از فعالیت‌های ضد فرهنگی دشمنان انقلاب در حوزه زنان و خانواده و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در بین کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمؤمنین (ع) قائم‌شهر و موسسه فرهنگی هنری شفق نیز در اجرای این برنامه مجازی یاری‌رسان اداره کل ارشاد استان هستند.

 

وی ضمن دعوت از مردم ولایت مدار استان مازندران برای پیوستن به این پویش، تصریح کرد:  رعایت نکردن عفاف و حجاب پیامدهای منفی در جامعه دارد و بنیان خانواده را دچار تزلزل می‌کند ازاین‌رو تلاش داریم با مشارکت حداکثری مردم در این پویش و توزیع آن در فضای مجازی از طریق هشتگ گذاری#یه_حس_خوب، قاطعانه اهمیت رعایت حجاب و عفاف را برای افکار عمومی به‌ویژه کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور تبیین کنیم.

 

زارع اظهار کرد: خانواده‌ها باید تصاویر دختران محجبه خود را به‌صورت واضح و قابل‌انتشار تهیه نموده و به آیدی  @Ershadmaz ارسال نمایید تا پس از بارگذاری در کانال ما به آدرس @hajab_maz با داوری عمومی و مردمی به افراد برگزیده هدایای نفیسی اهدا شود.

 

وی یادآور شد: همچنین خانواده‌ها می‌توانند فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای با جملات زیبایی با محوریت حجاب و عفاف را به‌صورت افقی تهیه نموده و نیز به آیدی  @Ershadmaz ارسال نمایند  تا منتخبین این بخش نیز معرفی و مورد تجلیل قرار بگیرند.

 

زارع از برگزاری مسابقه پیامکی برگرفته از کتاب حجاب شهید مطهری خبر داد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی جهت دریافت سؤالات به کانال @hajab_maz مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 949051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha