پویش همدلی یاعلی مدد در کانون فرهنگی هنری قالهر

سهرابی از پویش همدلی یا علی مدد به منظور کمک به نیازمندان در روز عید سعید قربان به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر خبر داد.

«اسماعیل سهرابی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و اهمیت تبیین فرهنگ انفاق و نیکوکاری و کمک به همنوعان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهر با همکاری هیئت امناء و بزرگان روستا اقدام به برگزاری پویش با عنوان «یا علی مدد» کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر با اشاره به اینکه این پویش به منظور کمک به نیازمندان و محرومین است، افزود: در نظر است کمک های مومنانه اهالی روستا جمع آوری و در روز عید سعید قربان دام زنده خریداری و بعد از ذبح در بین خانواده های نیازمندان روستا توزیع شود.

 

وی با اشاره به اینکه از همان لحظات اول این پوشش شاهد همدلی و همراهی اهالی روستا بودیم بیان کرد: تاکنون در این راستا بیش از 2 میلیون جمع آوری شده و امید است تا روز عید سعید قربان بتوانیم مبلغ قابل توجهی برای کمک به نیازمندان جمع آوری کنیم.

 

این مقام مسئول در ادامه به شیوع ویروس کرونا در کشور و آسیب دیدن بسیاری از خانوارها از این بیماری اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع بیماری کوید ۱۹درکشور ونزدیکی ماه ذی الحجه و عیدسعیدقربان جهت رفع بلا و سلامتی اهالی محترم در روز عید سعید قربان در روستای قالهربه تعداد مقدور قربانی نموده و بین خانواده های نیازمند روستا تقسیم خواهد شد.

 

سهرابی ادامه داد: افرادی که تمایل به مشارکت در این برنامه دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت:۵۸۵۹۸۳۱۰۱۴۶۲۵۴۶۰واریز و کمک های غیر نقدی خود را نیز به هیئت امنای مسجد و مسئولان کانون تحویل دهند.

کد خبر 949148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha