​اهتمام به جشن تکلیف دختران

​قرائی گفت: در استان گلستان روزی را برای برداشت توت فرنگی جشن می گیریم ولی به جشن تکلیف برای دختران آنگونه که باید اهتمام نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میثم قرائی» ظهر امروز (سه شنبه 24 تیر) در نشست تخصصی «حجاب و عفاف در آئینه رسانه ها و فضای مجازی» اظهار کرد: امروز در حوزه حجاب نمی توانیم از اثرگذاری فضای مجازی غافل شویم.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان ادامه داد: لوله کشی ها و شبکه سازی های فضای مجازی امروز خارجی است و باید وزارت خانه هایی مثل فناوری اطلاعات به تامین زیرساخت های فضلی مجازی بپردازند.

 

قرائی یادآور شد: امروز لوله کشی فضای مجازی خارجی است و چرا وزارتخانه هایی مثل فناوری اطلاعات به این موضوع نمی پردازد و زیرساخت های لازم را در این زمینه فراهم نمی کند.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان بیان کرد: مقام معظم رهبری برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در 17 اسفند سال 90 دستور دادند و اگر راه می افتاد گله مندی ها در فضای مجازی به حداقل می رسید.

 

قرائی بیان کرد: رعایت حجاب تنها مختص بانوان نیست و نباید صرفا در حوزه عفاف و حجاب به ظواهر یک خانم بپردازیم.

 

وی یادآور شد: حجاب را نباید به دین گره بزنیم و تبیین کنیم قبل از اسلام در یهود و هند حجاب وجود داشته است و در اقتصاد و تعالی جامعه حجاب اثر بخش است.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان تاکید کرد: در استان روزی را برای برداشت توت فرنگی جشن می گیریم ولی به جشن تکلیف برای دختران آنگونه که باید اهتمام نمی شود و از دوران کودکی باید به موضوع عفاف و حجاب بپردازیم.

 

 

کد خبر 949248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha