سهم هر استان کشور از مسکن محرومان در سال گذشته ۲ هزار واحد بود

نوبخت با بیان اینکه سهمیه هر استان کشور در طرح مسکن روستایی محرومان طی سال گذشته دو هزار واحد بود، گفت: این تعداد در چهارمحال و بختیاری حدود دو هزار و ۴۴۰ واحد و به تعداد شهدای این استان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدباقر نوبخت» امروز(سه شنبه 24 تیر) در شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، از اجرای 46 پروژه جهش تولید در این استان خبر داد و گفت: اعتبار پیش بینی شده برای راه اندازی این طرح ها بیش از 22 هزار میلیارد ریال است.

 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه طرح های جهش تولید چهارمحال و بختیاری موجب اشتغال بیش از 12 هزار نفر در این استان می شود، افزود: در بخش صنعت و  معدن 17 پروژه، در کشاورزی 20 و در بخش خدمات 9 طرح جهش تولید تعریف شده است.

 

وی همچنین از کلنگ زنی و آغاز ساخت یک هزار واحد مسکن روستایی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، افراد تحت پوشش بهزیستی و روستاییان کم درآمد در اولویت واگذاری این واحدها هستند.

 

نوبخت با اشاره به اینکه در سال 98 بیش از 17 طرح توسعه ای در چهارمحال و بختیاری اجرایی شد، تصریح کرد: اعتبار مصوب برای این طرح ها حدود 12 هزار میلیارد ریال بود که 11 هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

 

معاون رییس‌جمهور با بیان اینکه سهمیه هر استان کشور در طرح مسکن روستایی محرومان طی سال گذشته دو هزار واحد بود، ادامه داد: این تعداد در چهارمحال و بختیاری حدود دو هزار و 440 واحد و به تعداد شهدای این استان بود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به طرح های اشتغالزایی در سال جاری، اظهار کرد: بیش از سه هزار نفر طی سال 99 به صورت نیروهای شرکتی و قراردادی استخدام می شوند.

 

نوبخت به اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران به ویژه آمریکا با انواع توطئه ها سعی بر جلوگیری از برگزاری جشن های انقلاب داشتند اما امروز قدرت دولت آمریکا در حال افول است.

 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طی سه سال گذشته آمریکایی ها بی رحمانه ترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کردند، تصریح کرد: علی رغم همه فشارهای خارجی اما اقتصاد کشور هنوز نفس می کشد و دولت منابع مالی موردنیاز را به موقع تامین کرده است.

 

کد خبر 949268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha