تجلیل از بانوان محجبه و فعال فرهنگی در هفته عفاف و حجاب 

سمیرا طالبی فر گفت:یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری حر روستای امین آباد رودبار جنوب در هفته عفاف و حجاب، تجلیل از محجبه و فعال فرهنگی عضو کانون بود.

«سمیرا طالبی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری حر روستای امین آباد رودبار جنوب در هفته عفاف و حجاب، تجلیل از محجبه و فعال فرهنگی عضو کانون بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حر روستای امین آباد رودبار جنوب افزود: از دیگر برنامه های بزرگداشت این هفته، حضور در گلزار شهدای شهر و تجدید پیمان با آرمان های این شهیدان بود.

وی اظهار کرد: وصیت‌ نامه‌هاى شهدا، مخزن توصیه‌هاى اخلاقى، اعتقادى، سیاسى و فرهنگى هستند، توصیه‌هایى كه اخلاق و سبك زندگى آن‌ها را نشان مى‌دهد، سبك زندگى كسانى ‌كه توسط خدا انتخاب شدند و اكنون نزد پروردگار خود روزى مى خورند.

طالبی فرد اضافه کرد: در میان این توصیه‌هاى شهدایى، یكى از بیشترین موضوعاتى كه به چشم مى‌خورد، فریضه حفظ حجاب و عفاف اسلامى می باشد، فریضه‌اى كه از محكمات دین و دستورات قطعى قرآن است به همین منظور ما در گلزار شهدا گرد هم آمده و با قرائت فاتحه و خواندن ادعیه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حر روستای امین آباد ابراز کرد: همچنین در هفته عفاف و حجاب از طریق فضای مجازی اقدام به تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب کردیم و در همین راستا عکس نوشته هایی با همین مضمون در فضای مجازی منتشر کردیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این با دعوت از کارشناس دینی در گروه مجازی کانون، سعی کردیم به سوال ها و شبهاتی که در خصوص عفاف و حجاب مطرح شده، پاسخ دهیم.

طالبی فرد در خاتمه عنوان کرد: وظیفه ذاتی ما این است که نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنیم به همین منظور سعی کردیم با اجرای برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، گامی هر چند کوچک در این خصوص برداریم.

کد خبر 949447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha