نور افشانی آسمان همدان در شب عید سعید غدیر

حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه دهه امامت و ولایت برنامه های مختلفی در استان برگزار می شود، گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم با همت شهرداری همدان آسمان شهر نور افشانی می شود.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تمهیداتی اندیشیده که با توجه به شیوه ویروس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های عید غدیر خم در دهه ولایت و امامت برگزار شود.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان همدان افزود: تجلیل از سادات شهید و مدافعین حرم، برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری مسابقه دلنوشته غدیر ، پیگیری و آزاد سازی زندانیان با کمک خیران و همکاری ستاد دیه، شناسایی ، معرفی و تجلیل از پرچم داران و خادمان غدیر  از برنامه های اجرایی در ایام غدیر خم است.

 

حجت الاسلام حسنی حلم بیان کرد: اجرایی مراسم پیاده روی خانوادگی در روز عید سعید غدیر، تقدیر از نویسندگان و محققین که در موضوع فضیلت امام علی (ع) و غدیر تلاش نموده اند ، برگزاری کارگاه های غدیر شناسی در دانشگاه و مراکز علمی ، سخنرانی و پاسخگویی  به شبهات پیرامون غدیر و ولایت امیر المومنین (ع) و مبانی اعتقادی از سوی کارشناسان حوزه علمیه از دیگر برنامه های اجرای است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتاب خوانی غدیر و امامت و فضایل امیر المومنین (ع) ، برگزاری جشنواره ملی آثار خوشنویسی با موضوع فرازهای منتخب خطبه غدیر و زیارت غدیر ، برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی غدیر و نور افشانی در شب عید سعید غدیر از برنامه های اجرایی است.

 

حجت الاسلام حسنی حلم ادامه داد: عیادت از جانبازان در منازل و آسایشگاه ها و عیادت از بیماران از برخی برنامه های اجرای در عید غدیر خم است.

 

 

 

کد خبر 949544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha