مسلمانان در «اسلاو» انگلیس ماسک افراد نیازمند را تامین می کنند

مسلمانان در «اسلاو» انگلیس اقدام به تهیه و اهدای ماسک های چند بار مصرف به نیازمندان جامعه برای کمک به آنها در مقابله با ویروس کرونا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «اسلاو اکسپرس»،مسلمانان در «اسلاو» انگلیس اقدام به تهیه و اهدای ماسک های چند بار مصرف به نیازمندان جامعه برای کمک به آنها در مقابله با ویروس کرونا کرده اند.

 

انجمن زنان جامعه مسلمانان احمدیه در انگلیس مسئولیت تهیه ماسک های پارچه ای و چند بار مصرف را بر عهده گرفته و این ماسک ها را در میان افراد نیازمند و بی خانمان توزیع می کنند.

 

اهدای ماسک به افراد نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا بخشی از طرح حمایت های رفاهی این گروه برای کمک به افراد جامعه است.

 

«عتیق احمد بهاتی»،رئیس جامعه مسلمانان احمدیه در این باره گفت: طرح حمایت و رفاه جامعه محلی همچنان با دقت و قوت کار خود را ادامه می دهد و امیدواریم که اهدای روزانه 250 ماسک بتواند در تامین نیاز افراد نیازمند کارآمد باشد.

 

وی افزود: ما به خانواده هایی که آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند کمک می کنیم تا در این شرایط تنها نباشند.

 

بهاتی همچنین گفت: هدف ما این است که رنج چالش های به وجود آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا را برای خانواده های بی خانمان،نیازمند و کم در آمد کاهش دهیم.

 

این در حالی است که از روز 24 جولای استفاده از ماسک برای همه افراد در انگلیس اجباری می شود و افرادی که از ماسک استفاده نکنند، 100 پوند جریمه خواهند شد.

کد خبر 949550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha