مناسب سازی بوستان هورفر برای توان یابان

حاجوی از مناسب‎سازی بوستان هورفر در این منطقه ویژه معلولان و نابینایان در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه و با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر از جامعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، «سمیه حاجوی» با بیان این مطلب افزود: به منظور خدمت رسانی هرچه مطلوب‎تر به توان یابان و احترام به حقوق معلولین به عنوان شهروندان ویژه جامعه، مناسب سازی بوستان هورفر را در دستور کار منطقه قرار داده ایم.

شهردار منطقه ۷ در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مناسب سازی بوستان هورفر ویژه توان یابان، تاکید کرد: در این طرح اجرای کف پوش به متراژ یکهزار و 800 مترمربع، اجرای مسیر نابینایان به طول 80 مترمربع، نصب نیمکت و آبخوری معلولین، احداث سرویس بهداشتی و نصب دستگرد در سرویس بهداشتی و نصب ست ورزشی معلولین از جمله اقداماتی بود که برای استفاده توان یابان پیش بینی و مناسب سازی شد.

وی با تاکید بر اینکه حق معلولان در استفاده از امکانات شهری باید به رسمیت شناخته شود، گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر و بهره گیری آنان از تمامی امکانات و تامین آسایش و رفاه این قشر از جامعه در این منطقه اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به رفع مشکلات معلولان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی‎های خود به گونه ای عمل خواهیم کرد تا از تمام ظرفیت های موجود در مسیر رفاه حال این عزیزان استفاده شود.

گفتنی است بوستان هورفر با مساحت تقریبی 3 هزار مترمربع در محله ارامنه و در دل بافت فرسوده منطقه 7 واقع شده است.

 

 

 

 

کد خبر 949568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha