حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی و مسجدی باشد

شاهی گفت: حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی و مسجدی باشد تا هدف نهایی و غایی آن که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «یاسر شاهی» امروز (25 تیرماه) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تکریم از خانواده معظم شهدا جزوی از اصول استمراری برای نشان دادن تداوم راه امام خمینی (ره) و شهدا به همت دلسوختگان راه امام است.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل تصریح کرد: حرکت فرهنگی تکریم از خانواده معظم شهدا باید مردمی و مسجدی باشد تا هدف نهایی و غایی آن که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان است، صورت گیرد

 

وی یادآور شد: فعالان کانون های مساجد نقش موثری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت می توانند ایفا کنند و باید نقش فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیرد.

 

شاهی افزود: با تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و کانون های مساجد می توانیم زمینه گسترش همکاری های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از مقام شهدا و خانواده های شهدای در بین بچه های مسجد داشته باشیم.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان اظهار داشت: کانون های مساجد به عنوان یک نهاد مردمی در محله می توانند میزبان بسیار خوبی برای خانواده معظم شهدا باشند و برنامه ریزی در این خصوص بسیار مهم و ضروری است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم طرح ملی «سه شنبه های تکریم» زمینه گسترش همکاری های این دو نهاد را افزایش دهد تا بتوانیم از خدمات و فداکاری خانواده های معظم شهدا به خوبی تجلیل و تکریم کنیم.

کد خبر 949667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha