مردم و مسئولین نسبت به ناهنجاری های فرهنگی حساس باشند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره در پی رواج بی بند و باری در جامعه و به ویژه در میان جوانان هستند، گفت: رفع این ناهنجاری های فرهنگی حساسیت جامع مردم و مسئولین را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت ‌الاسلام‌ «محمد علی نکونام» شامگاه (چهارشنبه 25 تیر) در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه متأسفانه اخیراً شاهد بروز مشکلات فرهنگی در حوزه های گردشگری و رعایت عفاف و حجاب در استان هستیم، گفت: باید این مشکلات به سرعت بررسی و رفع شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره در پی رواج بی بند و باری در جامعه و به ویژه در میان جوانان هستند، افزود: رفع این ناهنجاری های فرهنگی حساسیت جامع مردم و مسئولین را می طلبد.

 

حجت الاسلام نکونام بروز مشکلات فرهنگی چه عمدی یا از روی غفلت را موجب ناراحتی مردم و خانواده ها دانست و اظهار کرد: نگرانی های مؤمنین و خانواده های شهدا در این روزها بسیار زیاد شده و مدام نسبت به رفع مشکلات فرهنگی مطالبه می کنند.

 

امام جمعه شهرکرد به تلاش شبانه روزی دشمنان برای مخدوش کردن ارزش های اسلام و انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: اگر برنامه ریزی درست و به موقع برای رفع مشکلات فرهنگی صورت نگیرد متأسفانه در برابر هجمه های فراوان دشمنان شکست می خوریم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری جلوگیری از گسترش ناهنجاری های فرهنگی را وظیفه همه مسئولین و دستگاه ها خواند و تصریح کرد: ریشه کنی این مشکلات نیازمند همکاری همه جانبه نهادهای مربوطه و متولیان امر است.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه فعالان فرهنگی باید راه های گسترش مشکلات فرهنگی در جامعه را ببندند، خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه لباس های عفاف و حجاب را می توان به وسیله اصناف این حوزه رفع کرد.

 

کد خبر 949766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha