شهرداری شیراز یکی از موفق ترین شهرداری های کشور است

قائدی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز یکی از موفق ترین شهرداری های کشور است، گفت: علاوه بر اینکه توانستیم بدهی را کاهش دهیم، پروژه های زیادی هم ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (پنج شنبه 26 تیر) در مراسم افتتاح مجموعه اسکیت بوستان «مادر» شیراز گفت: برای ما جای خوشحالی است که نگاه عدالت محور تجلی پیدا کرده است و افتتاح این پروژه ها در نقاط جنوب شهر نشان از عدالت محوری است.

 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه برخی پروژه ها در مناطق جنوب شهر وجود دارد که در مناطق شمالی شهر وجود ندارد، افزود: به زودی پیاده راهی در بلوار احمد بن موسی (ع) احداث می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز یکی از موفق ترین شهرداری های کشور است، افزود: علاوه بر اینکه توانستیم بدهی را کاهش دهیم، پروژه های زیادی هم ایجاد شد.

 

قائدی گفت: تقاطع غیر همسطح در بلوار «احمد بن موسی (ع)» و «جام جم» را احداث خواهیم کرد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «مجتبی زوربخش»، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: با افتتاح چنین پروژه هایی شاهد تحقق انسان محوری هستم، این پیست اسکیت، یک پیست استاندارد هست و پارامترهای فنی روی آن اجرا شده است و تمام شهروندان از آن می توانند بهره ببرند.

کد خبر 949878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha