نمود امر به معروف و نهی از منکر در برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

مهدوی گفت: برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نمونه امر به معروف و نهی از منکر است و با ارائه آموزش در قالب‌های هنری، می توان به رستگاری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امروز (پنج شنبه 26 تیر) در نشست با فرهنگ ‌وران و هنرمندان سروستانی گفت: هنر دارای زبان اثرگذاری است و می تواند در تغییر اندیشه موثر واقع شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس افزود: زمانی که هنر در خدمت خدامحوری قرار بگیرد هنرمندان نیز با آثار و برنامه‌های فاخر خود می توانند از آنها که حق را می‌گویند نیز حمایت کنند.

وی با اشاره به برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان نمونه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: با ارائه آموزش در قالب‌های هنری، می توان به رستگاری رسید.

مهدوی با اشاره به عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز عنوان کرد: این ستاد باید پناهگاه برای مردم باشد و از خبرنگارانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند نیز به حمایت بپردازد.

«محمدحسن ضیایی ‌آزاد»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروستان نیز در این نشست گفت: انجام امر به معروف و نهی از منکر در جای درست و به شکل درست خود، موجب پیشرفت جامعه می شود و تولیدات هنرمندان در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اثرگذاری ویژه دارد.

گفتنی است در این نشست که فرهنگ ‌وران و هنرمندان سروستانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با امام جمعه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان داشتند از برگزیدگان جشنواره مجازی «استنداپ» و خاطره شهرستان تقدیر شد.

 

کد خبر 949882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha