جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین برگزار شد

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به ریاست توسلی معاون امورمالی و برنامه ریزی فرماندار و با حضور سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، نرگس توسلی معاون امور مالی و برنامه ریزی فرماندار در این جلسه گفت: اصناف همواره در همه ی عرصه ها یار و یاور مردم و نظام بوده اند و نقش تعیین کننده ای در جریان مقابله با ویروس کرونا و همچنین تامین مایحتاج ضروری مردم و کاهش آثار منفی این بیماری در شهرستان  داشته اند.


توسلی بیان داشت: با توجه به اینکه کشور ما نیز مانند سایر کشورها درگیر بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا میباشد، نظارتهای دقیق‌تر و مستمر باید در  مقابل افزایش قیمت ها و برخورد با متخلفین صورت گیرد و در این بین مشارکت مردم نیز موثر خواهد بود.


در ادامه این جلسه حسن میرزایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت :رصد وضعیت بازار اقلام ضروری و نرخ گیری ۸۰ قلم کالای مصرفی ضروری  به صورت روزانه توسط کارشناسان مربوطه صورت میگیرد .


وی بیان داشت :اطلاع رسانی در خصوص توزیع کالاها با نرخ مصوب دولتی بین شهروندان به صورت مستمر انجام میشود.


در این جلسه روسای ادارات جهاد کشاورزی ،دام پزشکی ،اصناف و تعزیرات به ارایه گزارش پرداختند و مقرر شد طرح تشدید بازرسی و نظارت به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

کد خبر 949994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha