خسارت یک میلیارد تومانی سیلاب در ۲ شهرستان جنوبی کرمان

احسان شاهرخی گفت: بر اثر بارندگی سیل آسای عصردیروز خسارت هایی به پل ها، علائم و تابلوهای جاده ای، دریواسیون( دیواره های هدایت آب) شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «احسان شاهرخی» گفت: بر اثر بارندگی سیل آسای عصر دیروز خسارت هایی به پل ها، علائم و تابلوهای جاده ای، دریواسیون( دیواره های هدایت آب) شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: بارندگی و جاری شدن سیلاب در شهرستان کهنوج موجب شن زدگی ۷ دستگاه آبنما، شکسته شدن و سقوط ۳ تابلوی بازدارنده و ۲ تابلوی مسیرنما، تخریب ۱۵ تابلوی بال کبوتری شد.
 
وی ابراز کرد: یکهزار و ۵۰۰ متر دریواسیون دیوار هدایت آب نیز تخریب شد و ۲۰ دستگاه پل در این شهرستان به دلیل شن گرفتگی و مسدود شدن دهانه پل ها نیاز به لایه روبی دارد.

شاهرخی بیان کرد: سیلاب در شهرستان فاریاب به محور فاریاب به کهنوج (سرگریچ ) ۲۰ کیلومتر و به ۶ آبنما هم در این محور خسارت وارد کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اظهار کرد: خسارت به ۷ کیلومتر محور روستایی سبزان و ۴ آبنما در این مسیر جمعا ۳۰ درصد، ا دیگر خسارت های سیلاب در این شهرستان می باشد و میزان برآور خسارت اولیه در شهرستان فاریاب ۲۱۰۰ میلیون ریال است.

وی در خاتمه عنوان کرد: راهداران و دستگاه های راهداری از شب گذشته در حال تیغ زنی آبنماهای شن گرفته و تیغ زنی مسیرهای خسارت دیده هستند و از امروز نیز کار لایه روبی دهانه پل های شن گرفته آغاز می شود.

کد خبر 950057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha