مردم و مسئولان مراقبت کنند دشمنان و اغتشاشگران به هدف شوم خود نرسند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: مردم و مسئولان مراقبت کنند دشمنان و اغتشاشگران به هدف شوم خود در کشور نرسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجه الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین گفت: دروغ گفتن یکی از گناهان بزرگ در درگاه الهی است و انسان دروغگو اعتباری در میان مردم ندارد.

 

وی ادامه داد: افراد دروغگو فراموش کار می شوند و مدام دروغ خود را تکرار می کنند، ایمانشان ویران و از همه بدتر مسئولین دروغگو هستند که اینها آفت جامعه کنونی ما هستند.

 

قدوسی نژاد به روز دحو العرض اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترین و پربارترین روزهای زندگی بشر همین روز است و باید از این روز برای افزودن بر اعمال و سنگین کردن کفه ترازوی خود استفاده کنیم.

 

امام جمعه موقت ورامین به شرایط اخیر کشور و دامن زدن اغتشاشگران و دشمنان خارجی به گرانی های اخیر هم اشاره داشت و گفت: متاسفانه با شرایطی که در این چند روز گذشته بوجود آمده است عده ای با هدف قرار دادن وضع معیشت مردم قصد بر هم زدن امنیت جامعه را دارند که مردم و مسئولین باید مراقبت کنند تا دشمنان خارجی و داخلی به هدف شوم خود نرسند.

 

خطیب جمعه ورامین ضمن گرامی داشتن روز شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان فیلتر اصلی انتخابات است و اگر این شورا نبود معلوم نبود وضعیت هدایت کشور به چه سمتی می رفت و تقاضای ما از این شورا این است که در انتخابات دقت بیشتری شود چرا که اگر افراد مسئله دار وارد انتخابات شوند مشکلات کشور بیشتر می گردد.

 

قدوسی نژاد در پایان به مراسم تشییع شهید مدافع حرم«شهید قاسم ابراهیمی» در نماز جمعه  امروز اشاره کرد و گفت: نقش شهدا از صدر اسلام تاکنون نگهبانی از حریم اسلام بوده و اگر نبود این از خودگذشتگی ها کفار و دشمنان از اسلام چیزی باقی نگذاشته بودند.

کد خبر 950086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha