ایران تسلیم خواسته‌های غربی‌ها نخواهد شد

حجت الاسلام امینی با تأکید براینکه عزت و شرف مردم کشور قابل معامله با هیچ‌چیز نخواهد بود گفت: ایران تسلیم خواسته‌های غربی‌ها نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با تشریح شایعات منتشره حول قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین گفت: برخی دلواپسان بر این باورند که ایران به چین فروخته شد که باید به این افراد گفت با داشتن مردم ولایت‌مدار و رهبری خردمند می‌توانیم از منافع کشور خود دفاع کنیم.

 

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: شما دلواپسان کدام مردم را می ترسانید، مردمی که در مکتب امام خمینی ( ره) نه شرقی و نه غربی را آموخته  و با داشتن رهبری هوشیار از منافع خود دفاع می کنند؟

 

وی توافق با چین را، راهبردی عنوان کردوافزود: برخی افراد که نگران خاک ایران و سربازان چینی هستند درواقع برای به خطر افتادن منافع اربابان خود دلواپس هستند و این افراد همان‌هایی هستند که در جنگ عراق به صدام کمک می‌کردند و امروز ادعای دفاع از منافع کشور رادارند.

 

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه این دلواپسان اکثریت در خارج کشور حضور دارند و اگر این توافق با یک کشور غربی صورت می‌گرفت از آن دفاع می‌کردند اضافه کرد: آن ها می خواهند تسلیم غرب شویم ، ما در طول ۴۰ سال قبل به جز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی  با دنیا تعامل داشتیم ، ما عزت و شرف خود را با هیچ چیز معامله نمی کنیم.

 

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه برخی گمان می‌برند که با حمایت از استکبار می‌توانند اهداف شوم خود را پیاده‌سازی کنند، اظهارداشت: در پاسخ به این افراد باید اذعان داشت که عزت و شرف ما قابل معامله با هیچ‌چیز نخواهد بود و ایران تسلیم خواسته‌های غربی‌ها نخواهد شد.

 

وی در ادامه به دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کردوافزود: نمایندگان مجلس باید با دوری کردن از حاشیه‌ها تنها به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باشند.

 

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: از مجلس یازدهم انتظار می‌رود ضمن پرداخت به مسائل راهبردی ایران در سیاست خارجی به مشکلات داخلی نیز رسیدگی و منافع ملی را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 950087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha