اجرای سامانه آبیاری نوین در ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

خمسه گفت: امسال در ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین، سامانه نوین آبیاری اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، «فاطمه خمسه» در جلسه ستاد سامانه نوین آبیاری بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال در 5 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین، سامانه نوین آبیاری اجرا می شود .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در انتخاب پروژه های آبیاری باید دقت شود تا بهره برداران در اجرای آن مشارکت کنند و همچنین پیمانکاران متعهد در اجرای طرح باشند .

 

وی عنوان کرد: تمامی طرح های سامانه نوین آبیاری نوین که از محل اعتبارات سال 98 تأمین شده است باید تا پایان آذر ماه به اتمام برسد .

 

خمسه اعلام کرد: بخش اعظمی از اعتبارات اجرای طرح های سامانه های نوین آبیاری به صورت دولتی است و در اجرای طرح ها به وپژه تکمیل و استاندارد سازی طرح ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد .

 

وی اعلام کرد: با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده برای تجهیز سامانه نوین آبیاری در استان، طرح های نیمه تمام را باید تکمیل و به پایان رساند .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به اعتباراتی که برای اجرای طرح های آبیاری نوین در مزارع کشاورزی استان تخصیص داده شده باید پیمانکاران را برای اجرای تعهدات ترغیب کرد .

 

وی بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام آبیاری نوین در استان و نظارت بیشتری بر روند اجرای این طرح ها تأکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر در بیش از 55 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سامانه نوین آبیاری اجرا شده است .

کد خبر 950149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha