۴ مرکز روستایی به تعداد روستاهای زیر پوشش فیبر نوری اضافه شد

مدیر مخابرات شهرستان مانه و سملقان گفت: در سال جهش تولید و ادامه روند بهینه سازی و توسعه زیرساخت های ارتباطی، با تلاش در جهت نصب لاین ترمینال در دو مرکز روستایی در این شهرستان امکان دسترسی ساکنان بیشتری به فناوری فیبر نوری فراهم شد.

«حمید مزجردی مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: مجموعه مخابرات با هدف حذف محرومیت های فناوری و ارتباطی و تامین پهنای باند مورد نیاز مراکز و سایت های موبایل منصوبه در روستاهای محمدآباد، بربرقلعه، تازه قلعه، یالانچی از توابع شهرستان مانه و سملقان اقدام به نصب لاین ترمینال 1G در مراکز محمدآباد و بربرقلعه کرده و با برگردان ترافیک صورت گرفته تمامی ارتباطات در مناطق مذکور از رادیو به فیبر نوری برگردان شد.

 

 

مدیر مخابرات شهرستان مانه و سملقان با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید و حمایت مخابرات از تولید تجهیزات داخلی اظهار داشت: مخابرات منطقه با نصب لاین ترمینال ۱G تولید صنعتگران داخلی، ضمن حمایت از صنایع داخلی و انجام مسئولیت اجتماعی، امکان دسترسی مشترکان مناطق کمتر توسعه یافته را به فناوری های نوین فراهم‌کرده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: طی سند راهبردی توسعه سال جاری مخابرات استان؛ در هفته آتی افزایش چندین برابری پهنای باند اینترنت adsl مشترکان مخابرات در روستاهای یالانچی، بربرقلعه و تازه قلعه را در برنامه قرار دارد.

 

 

شایان ذکر است با عملیات صورت گرفته جمیعتی بالغ بر  چهار هزار نفر از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

کد خبر 950278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha