چاپ و انتشار کتاب « درخت را با تو ترانه ای کردم »

شهرجو گفت: « درخت را با تو ترانه ای کردم » عنوان مجموعه ای شعری اثر « عبدالرحمن پارسا »، توسط انتشارات « سمت روشن کلمه » چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عبدالرحمن پارسا »، شاعر اهل شهرستان پارسیان است. او از جمله فرهنگیان بازنشسته است که سا لها به عنوان دبیر زبان انگلیسی در مدارس این شهر تدریس کرده است.

 

پارسا سال هاست که بر خلاف رشته ی تحصیلی اش از علاقمندان و شاعران زبان فارسی است. از مجموعه اش که تاریخ سرودن شعرها در پایان هر شعر ذکر شده کاملا روشن است که سال های طولانی است به سرودن مشغول است. با این وجود این کتاب اولین مجموعۀ این شاعر نوپرداز است.

 

« یداله شهرجو »، مدیر انتشارات سمت روشن کلمه در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اعلام خبر چاپ این مجموعه، گفت: این کتاب شامل 34 شعر در قالب 72 صفحه است.

 

وی افزود: شعرهای این مجموعه در قالب شعر سپید یا آزاد سروده شده به لحاظ درونمایه غالب شعرها برگرفته از مضامین اجتماعی است و برخی از حوادث و اتفاقات فردی نیز دستمایه شاعر برای سرودن بوده است.

 

مدیر انتشارات سمت روشن کلمه عنوان کرد: صفحه آرایی و طراحی جلد این کتاب نیز به ترتیب توسط صدیقه غلامی و سمیرا مِهری از هنرمندان باسابقه هرمزگانی انجام شده است.

 

 

 

 

کد خبر 950293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha