کاروان کتاب ویژه ایام اوقات فراغت با تدابیر بهداشتی راه اندازی می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت گفت: کاروان کتاب ویژه ایام اوقات فراغت با تدابیر بهداشتی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری که شنبه 28 تیر در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت استان تدابیر بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش در کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: همچنین متناسب با توجه به اهمیت اثرگذاری فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کارگاه های تولید ماسک با محوریت کانون های فرهنگی هنری در مساجد بار دیگر شروع به فعالیت می کنند.

 

وی توضیح داد: متناسب با ایام اوقات فراغت و غنی سازی این ایام تدابیری اتخاذ شده است که با توجه به اعلام ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس در زمان سفید شدن شیوع بیماری کاروان کتاب در قالب 203 کارتن کتاب توزیع شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: راه اندازی مجدد کارگاه های تولید ماسک در حالی است که شاهد رشد هزینه هایی چون پارچه و کش برای تولید ماسک هستیم.

 

 

کد خبر 950382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha