وضعیت قرمز کرونا در سه شهرستان تثبیت شده است / فوت ۵ بیمار کرونایی در استان اردبیل

حبیب زاده گفت: وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در سه شهرستان اردبیل، نیر و نمین تثبیت شده است و امیدواریم شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زمینه کاهش شیوع این بیماری را فراهم کنند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 315 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 50 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت 51 بیمار به جمع بیماران بستری اضافه شده و 33 بیمار نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

وی یادآور شد: 50 بیمار نیز به دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و متاسفانه تاکنون 5 بیمار نیز جان خود را از دست داده اند.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در سه شهرستان اردبیل، نیر و نمین تثبیت شده است و امیدواریم شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زمینه کاهش شیوع این بیماری را فراهم کنند.

 

این مقام مسئول افزود: طبق دستور العمل جدید ستاد مقابله با کرونا محدودیت هایی برای 15 رسته شغلی تعیین شده است تا بتوانیم زمینه جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری را فراهم کنیم و امیدواریم با همکاری و همیاری مردم بتوانیم این ویروس را شکست دهیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: از همه شهروندان درخواست می شود تا از حضور در اجتماع های غیرضروری به ویژه مسافرت به استان های آلوده خودداری کنند.

 

حبیب زاده عنوان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده مداوم از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی می تواند زمینه شیوع و ابتلا به بیماری کرونا را در سطح جامعه به صورت موثر کاهش دهد.

کد خبر 950409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha