زیرساخت های ورزشی نهبندان مطلوب نیست

حجت الاسلام خزاعی گفت: با وجود استعدادهای ورزشی فراوان در شهرستان مرزی نهبندان اما متاسفانه امکانات و زیرساخت های ورزشی کم و محدود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی» ظهر امروز (۲۸ تیر) در مراسم افتتاح 13 پروژه ورزشی خراسان جنوبی که با حضور«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: با توجه به پراکندگی جمعیت در شهرستان نهبندان در هر ۲ کیلومتر از وسعت این شهرستان یک نفر سکونت دارد که نگهداشت این جمعیت در این منطقه مرزی بسیار تاثیرگذار است؛ لذا ارائه خدمات مطلوب و مناسب به ویژه برای جوانان در نگهداشت جمعیت در مناطق مرزی بسیار اهمیت دارد.

 

امام جمعه شهرستان نهبندان با بیان اینکه در سال‌های اخیر به دلیل خشکسالی های مکرر و نبود امکانات و زیرساخت‌ها شاهد مهاجرت فراوانی از شهرستان بودیم گفت: این شهرستان در فاصله 200 کیلومتری از مرکز استان قرار داد و در خصوص تامین سرمایه گذار در حوزه ورزش با مشکل مواجه هستیم.

 

حجت الاسلام خزاعی خطاب به وزیر و رزش و جوانان بیان کرد: برای تامین بیمه ورزشکاران و حق ورودی جوانان به سالن‌های ورزشی نیازمند حمایت ویژه از سوی این وزارت هستیم.

 

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم شهرستان نهبندان در سال 78 عنوان کرد: بدون شک هرگونه توجه و عنایتی از ناحیه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان نهبندان تاکید کرد: استعدادهای ورزشی فراوانی در شهرستان مرزی نهبندان وجود دارد اما امکانات و زیرساخت های ورزشی کم و محدود است و نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

 

حجت الاسلام خزاعی گفت: توجه مسئولان به ویژه وزارت ورزش و جوانان به شهرستان مرزی نهبندان امید به زندگی را در جوانان بیشتر می ‌کند.

کد خبر 950461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha