مهمترین راه مقابله با «کرونا»، استفاده از ماسک است

رحمانیان با اشاره به اینکه همكاری مردم جهرم در استفاده مداوم از ماسک قابل تحسین است، گفت: مهمترین راه مقابله با کرونا، استفاده از ماسک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (شنبه ۲۸ تیر) در جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با «کرونا» گفت: بسياري از همشهريان جهرمی به پويش «من ماسک می زنم» پيوسته اند كه در فرهنگ سازی مردم در استفاده مستمر از ماسک بسيار تاثير گذار بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از همه کسانی که هنوز از ماسک استفاده نمی کنند خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و دیگران حتما به این پویش بپیوندند، افزود: مردم توجه داشته باشند شهرستان جهرم با توجه به تعداد مبتلایان، تعداد بیماران بستری و تعداد درگذشتگان ناشی از کرونا، همچنان در وضعیت قرمز است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تیر ماه ۹۹ تاکنون ۵۶۷ بیمار در بیمارستان پیمانیه بستری شده اند، بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی در پیشگیری از شیوع «کرونا» ضرورت دارد.

 

رئیس در دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به نظارت کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه بر اصناف و ادارات شهرستان مبنی بر توجه به تراکم جمعیت و رعایت اصول بهداشتی گفت: نظارت کارشناسان بهداشت محیط مانند پیش در حال انجام است و با بازرسی های روزانه خود در سطح شهر با موارد متخلف برخورد قانونی می کنند.

 

رحمانیان در پایان تاکید کرد: در حال حاضر رعایت فاصله، دوری از تجمعات و استفاده از ماسک مهمترین راه های مقابله با کرونا به حساب می آیند.

 

کد خبر 950514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha