اشتغال به کار ۳۱۵ نفر با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی در گلستان

طلوعیان گفت: با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان گلستان ۳۱۵ نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان، «حسین طلوعیان» گفت: پنج طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان به عنوان طرح های پیشران صنعتی مشخص شده است.

 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح ها هم اکنون بین 60 تا صد درصد است و با بهره برداری از آنها ۳۱۵ نفر مشغول به کار می شوند.

 

به گفته وی، وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه اندازی پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره برداری از 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر در سالجاری اقدام کرده که تا کنون این طرح ها در 7 استان افتتاح و راه اندازی شده اند.

 

طلوعیان با بیان اینکه 5 طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این 200 طرح بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، افزود: شرکت های صباح پودر در زمینه تولید انواع پنیر گودار و چدار، قوطی سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایبر سمنت، توسعه سوم شرکت بانیار پلیمر در زمینه تولید پلی استایرن و فروشگاه بزرگ چند منظوره خانم آمنه زمانی در فضایی به وسعت 3000 مترمربع، 5 طرح پیشران استان گلستان هستند.

 

 

کد خبر 950618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha