نظارت مستمر تیم های ارزیاب بر تولید و عرضه فرآورده های مشمول استاندارد در لرستان

قنبریان از نظارت مستمر تیم های ارزیاب بر تولید و عرضه فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، گفت: دو واحد تولیدی مصالح ساختمانی متخلف در لرستان پلمب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرضیه قنبریان» امروز(29 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تولید و عرضه فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، باید با رعایت الزامات استاندارد و دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد باشد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان از برخورد قاطع با متخلفان خبرداد و افزود: خط تولید دو واحد تولیدی در لرستان به دلیل تولید بدون دریافت نشان استاندارد، پلمب شد.

 

وی بیان کرد: پس از بازرسی کارشناسان اداره کل و ارایه تذکر و اخطار به واحدهای تولیدی و عدم توجه به استانداردسازی فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، خط تولید دو واحد تولیدی که در زمینه تولید مصالح ساختمانی فعالیت داشتند، پلمب شد.

 

قنبریان ادامه داد: در راستاي نظارت بر واحدهاي توليدي، تولید و عرضه فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، باید با رعایت الزامات استاندارد و دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد باشد.

 

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: واحدهای مذکور قبلا به مراجع قضایی معرفی شده اند و پلمب خط تولید آنها در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، و جلوگیری از تولید و عرضه فاقد نشان استاندارد، انجام گرفته است.

کد خبر 950677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha