سپاه ثارالله استان کرمان مرحله دوم کمک های مؤمنانه را آغاز کرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در قالب «نهضت کمک مؤمنانه» در سه نوبت انجام و با مرحله اول تفاوت هایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، یکشنبه(۲۹ تیر) در جلسه ویدیوکنفرانس با فرماندهان سراسر استان با موضوع مرحله جدید کمک های مؤمنانه گفت: مرحله اول کمک مؤمنانه در کشور به ویژه در استان کرمان به زیبایی انجام و در سه نوبت توسط نهادهای انقلابی، سپاه و بسیج و خیرین با راه اندازی قرارگاه های امام حسن مجتبی در مرکز استان و تمام شهرستان ها اقدامات مؤثر و خوبی انجام شد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله اول ۳۹ هزار و ۲۰۰خانوار را که تحت رده حمایتی نبودند، شناسایی و کار بزرگی انجام شد؛ افزود: نوبت چهارم مرحله اول برای ذخیره سازی خون اقدام و در اکثر شهرها توسط بسیج محلات انجام شد.

 

 

وی اعلام کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در قالب «نهضت کمک مؤمنانه» در سه نوبت در دستور کار قرار دارد که اول از عید قربان تا عید غدیر، نوبت دوم دهه اول محرم و نوبت سوم دهه آخر ماه صفر از اربعین تا شهادت امام رضاعلیه السلام است.

 

 

سردار معروفی بیان کرد: هماهمانگی ها در حوزه ملی و راهبردی انجام و دو جلسه با شهرستان ها برگزار و امروز جلسه سوم به صورت ویدیو کنفرانس با همه فرماندهان است که اعلام می کنیم رسماً قرارگاه های امام حسن مجتبی شهرستان ها از امروز برای نهضت کمک مؤمنانه در آن سه مرحله فعال می شود.

 

 

وی از برگزاری جلسه استانی این طرح در اواسط هفته جاری با مسئولین از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان جهت هماهنگی امور استانی خبر داد و تصریح کرد: در این مرحله نیز برنامه ما مسجد محوری و با پایگاه های بسیج و مساجد و ائمه جمعه و جماعات است کهکمک های سراسری خیرین در شهرستان ها جمع آوری و کمک های راهبردی و مرکز استان نیز به آن اضافه می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: تفاوت این مرحله با مرحله قبل این است، قبلاً کمک ها عمدتاً معیشتی بود اما این مرحله هم معیشتی، هم نقدی به صورت کارت هدیه و هم به دلیل بازگشایی مدارس البسه و کیف و کفش و لوازم التحریر است و خیرینی که می خواهند تغذیه خشک کمک کنند اشکالی ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه  در یکی از این سه دهه یک سری جهیزیه در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهیم داد؛ افزود: همه باید همت کنیم؛ مسولین اجرایی، روحانیت، خیرین، جامعه ایثارگر که جان ایثار می کردند امروز با انفاق مال به صحنه بیایند؛ سپاه و بسیج هم با همه وجود برای خدمت بی منت به مردم در کنار مسئولین با همه وجود در صحنه است.

کد خبر 950691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha