جلوی گرانی ها در جامعه گرفته شود

حجت الاسلام سپهوند، به فشارهای معیشتی حاکم بر خانواده ها اشاره کرد و گفت: مسئولان با مدیریت و برنامه ریزی و تنظیم بازار باید جلوی گرانی ها را بگیرند.

حجت الاسلام «علی سپهوند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به وضع اقتصادی و گرانی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان باید در زمینه تنظیم بازار برنامه ریزی کنند.

 

امام جمعه ازنا ادامه داد: مجموعه های ذیربط باید به گونه ای فعالیت داشته باشند که بازار ضربه نبیند و جلوی افراد فرصت طلب گرفته شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه با تنظیم بازار باید جلوی فشارهای اقتصادی و معیشتی گرفته شود، تصریح کرد: برخورد با مفاسد و افراد سودجو امری مهم برای مقابله با گرانی ها است.

 

حجت الاسلام سپهوند افزود: با مدیریت کالاهای اساسی در شهرستان و استان می توان از حجم و فشار گرانی ها کم کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت گرانی در مسکن و ضرورت توجه به نیاز مسکن جوانان، اظهار داشت: دست اندرکاران حوزه مسکن و صاحبان املاک ازنا مواسات مؤمنانه را در پیش گرفته فشار مالی بر دوش مستأجران و جوانان در آستانه ازدواج که توان پرداخت هزینه های بالا در این حوزه را ندارند را کاهش دهند.

 

امام جمعه ازنا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت رو به هشدار استان لرستان در زمینه شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مردم باید طح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به نکات بهداشتی توجه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه رعایت نکردن فاصله اجتماعی معضلی بزرگ است، خاطرنشان کرد: توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه زدن ماسک در حفظ سلامتی و مقابله با کرونا ضروری است.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به گرمای هوا و خستگی کادر بهداشت و درمان، بیان کرد:  این مجموعه مجاهدان فی سبیل اله هستند و باید از رشادت و پایداری این مجموعه خدوم تشکر کرد و بهترین تشکر جلوگیری از گسترش انتقال ویروس کرونا است.

کد خبر 950735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha