۴۹۰۰ کلاس طرح اوقات فراغت ایجادمی شود/  برنامه هاي فيزيکي به سمت فضاي مجازي سوق داده شود

فلاح لاله زاری از ایجاد و فعالیت بیش از چهار هزار و ۹۰۰ کلاس در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان خبردادوگفت: خبر داد وگفت: بیشتر این کلاسها و فعالیت ها با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا، در قالب فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« فرشید فلاح لاله زاری» درآئین افتتاح نمادین طرح غنی سازی اوقات فراغت و تابستانه فهما که به صورت گردهمایی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و در قالب اولین وبینار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد گفت:کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت با مشارکت و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد، آموزشگاههای آزاد هنری، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری و نیز موسسه های قرآنی در شهرستانهای مختلف برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه در دوران کرونا، برگزاری طرح اوقات فراغت از اهمیت بیشتری برخوردار شده است ادامه داد: در دوران شیوع کرونا فعالیت های مرتبط با غنی سازی اوقات فراغت باید به عنوان یک فعالیت اصلی و راهبردی پیش روی تمام دستگاهها و سازمان های فرهنگی اجتماعی قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: سوق دادن برنامه های فیزیکی فرهنگی هنری با توجه به محدودیت های ایجاد شده از شرایط شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاس ها و برنامه ها به سمت فضای مجازی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فلاح لاله زاری همچنین از تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در برگزاری طرحهای غنی سازی اوقات فراغت تجلیل کرد و بر تداوم برنامه ها و نیز ارتقای کیفی این کلاس ها و فعالیت ها تاکید کرد.

 

طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح «تابستانه فهما» در قالب سه شبستان و نیز ۱۲ رواق برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

در استان سمنان قریب ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستانها و روستاها فعال هستند.

کد خبر 950768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha