نشست داوران جشنواره تئاتر بومی تیرنگ برگزار شد

داوران و مسئولان برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ جهت بررسی و اعلام نتیجه نهایی این رویداد گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نشست داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر بومی تیرنگ با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ایوب آقاجانی و سینا دلشادی از داوران جشنواره، مهدی معصومی‌گرجی رئیس حوزه هنری مازندران و یاسر محمودی‌برنتی دبیر جشنواره، شنبه ۲۸ تیرماه در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.

حسن دولت‌آبادی از دیگر داوران این رویداد فرهنگی هنری بود که موفق به حضور در این نشست نشده و آرا خود را از طریق فضای مجازی برای مسئولان برگزاری جشنواره ارسال کرد.

محمودی‌برنتی دبیر شانزدهمین جشنواره تیرنگ، با بیان این نکته که از مجموع آثار رسیده، ۴ اثر برگزیده علاوه بر دریافت جایزه نقدی، در قالب کتاب نمایشنامه چاپ خواهند شد، گفت: بر این اساس آیین اختتامیه جشنواره امسال همزمان با هفته دفاع مقدس با رونمایی کتاب آثار منتخب جشنواره برگزار خواهد شد.

همچنین در این نشست، علاوه بر بحث در مورد داوری آثار راه یافته به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر تیرنگ، درباره چاپ مستقل چند نمایشنامه در حوزه هنری مازندران نیز گفت‌وگو شد و موافقت‌هایی صورت گرفت.

شایان ذکر است که جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ توسط واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران در بخش‌های اجراهای خیابانی، اجراهای پژوهشی و نمایشنامه برگزار می‌شود که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و پروتکل‌های مربوط به آن این رویداد فرهنگی هنری صرفا در بخش نمایشنامه برگزار می‌شود.

کد خبر 950824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha