طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید رفسنجان در فضای مجازی برگزار می شود

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: طرح ضیافت اندیشه با محوریت کتاب " طرح کلی اندیشه سیاسی اسلام در قرآن " اثر مقام معظم رهبری در رفسنجان در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام مرتضی جمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان بیان کرد: هر سال طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شد و در این طرح اساتید مطرح کشوری به تبیین مسائل موضوع مورد نظر می پرداختند.

 

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه امسال بحران کرونا بر همه جنبه ها اثر گذاشت و جهت شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا باید از تجمعات پرهیز شود، ادامه داد: لذا برگزاری طرح ضیافت اندیشه در فضای مجازی و به صورت وبینار برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این طرح ویژه اساتید دانشگاه جهت ارتقاء سطح علمی، فکری و سیاسی آن ها در زمینه های مختلف است ضمن اینکه در پایان با اعطای گواهینامه پایان دوره ضیافت اندیشه به اساتید در ارتقاء و تبدیل وضعیت آن ها موثر است.

 

 

حجت الاسلام جمالی بیان کرد: کتاب " طرح کلی اندیشه سیاسی اسلام در قرآن" اثر مقام معظم رهبری است که در سال 1352 سخنرانی های ایشان در مشهد مقدس در قالب این کتاب گردآوری شده است و اندیشه های ایشان در 4 فصل ایمان، توحید، نبوت و ولایت است.

 

 

وی با بیان اینکه اساتید و نخبگان دانشگاهی علاقمند می توانند با مراجعه به سایت   vru.portalnew.nahad.ir   ثبت نام کنند و در دوره شرکت کنند خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از 20 تیر ماه آغاز شده و تا 30 تیرماه ادامه دارد؛ زمان برگزاری دوره هم یکم مرداد تا 15 شهریور ماه است.

 

 

حجت الاسلام جمالی با اشاره به بیش از 280 عضو هیئت علمی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان، گفت: قرار است 2 دوره 16 ساعته از طریق وبینار برای شرکت کنندگان برگزار شود.

 

 

وی هدف از برگزاری طرح ضیافت اندیشه به صورت مجازی را تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری دانست و گفت: به همین منظور کتاب " طرح کلی اندیشه سیاسی اسلام در قرآن " انتخاب کردیم تا در بین اساتید گسترش پیدا کند تا سطح علمی و بینش آنان افزایش یابد.

کد خبر 950882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha