شب طوفانی کرونا در اردبیل / شهروندان مسائل بهداشتی را رعایت کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) با پذیرش ۳۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در شیفت شب یکی از بدترین و بحرانی ترین شب های کرونایی را در اردبیل سپری کرد.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هشدارهای صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان با هدف آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت عمومی شیوع این بیماری در استان اردبیل هست و شهروندان با رعایت نکات ذکر شده باید مسئولان را در این امر یاری کنند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) با پذیرش ۳۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در شیفت شب یکی از بدترین و بحرانی ترین شب های کرونایی را در اردبیل سپری کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه افزایش تعداد فوتی ها نیز یکی دیگر از نگرانی های کادر درمان استان است که امیدواریم مردم با رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش این تلفات باشیم.

 

حبیب زاده اعلام داشت: سفرهای غیر ضروری به مناطق آلوده به بیماری کرونا و شرکت در مجالس عروسی و عزا از مهمترین عوامل شیوع بیشتر این بیماری در استان است که با رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش باشیم.

 

وی بیان کرد: استفاده مداوم از ماسک و شستشوی دست ها می تواند راهکار مطمئن و درستی برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا باشد و از عموم شهروندان درخواست می شود تا در رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته حساس باشند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: مردم شهرستان های اردبیل، نیر و نمین در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارند و امیدواریم با رعایت بهتر پروتکل ها شاهد کاهش این شیوع در استان باشیم.

کد خبر 951028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha