۶ واحد صنفی توسط کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) هفشجان تقدیر شدند

کیوانی گفت: ۶ واحد صنفی و خدماتی در شهر هفشجان که پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را رعایت کردند، توسط کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام تقدیر و تجلیل شدند.

«بهمن کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در این برنامه مسئول به همراه اعضای کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان با حضور در این صنوف با اهدای لوح سپاس و یک شاخه گل از همکاری آنان در رعایت توصیه‌های بهداشتی، قدردانی کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه داد: در این شرایطی که شیوع کرونا به اوج خود رسیده است مردم باید رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

 

وی ابراز کرد: اقدام کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) در تقدیر از اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند موجب ایجاد روحیه و نشاط بین اصناف شد.

 

کیوانی گفت: این برنامه با شناسایی سایر اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند توسط کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه داد: مردم نیز با پیوستن به پویش «من ماسک می زنم» به کادر درمانی که امروزه در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند کمک کنند.

 

کد خبر 951034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha