تکریم از خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» در طرح «سه شنبه های تکریم»

مظاهری از تکریم خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» در پنجمین هفته از سه شنبه های تکریم خبر داد و گفت: این دیدار با حضور جمعی از مسئولین ارشد استانی روز سه شنبه ۳۱ تیر برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در آیین تکریم از خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنجمین هفته از سه شنبه های تکریم روز سه شنبه ۳۱ تیر با حضور در خانواده شهید «محمد آتش افزا بارده» برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات برگزار می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: این طرح در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم‌زمان با شروع دهه کرامت در سراسر کشور آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

 

خاطرنشان می شود: شهید «محمد آتش افزا بارده» سال ۱۳۴۵ در روستای بارده شهرستان شهرکرد متولد شد و در تاریخ ۱۲ دی ۱۳۶۵ در عمليات كربلای چهار شلمچه جاودانه شد.

 

کد خبر 951106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha