برگزاری مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» در اهواز

حجت‌الاسلام جزایری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «یادت باشد» به همت معاونت فرهنگی هنری شهرداری اهواز خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید علی جزایری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با همکاری مؤسسه راه ماندگار در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش مطالعه کتاب‌های مناسب، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) مسابقه کتابخوانی با عنوان «یادت باشد» را برگزار می‌کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ترویج و گسترش  فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با شهدای مدافع حرم، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر است.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه در بخش‌های خوانش کتاب و ارسال فیلم به صورت عمودی حداکثر 2 دقیقه، ارسال چکیده در قالب برداشت کتاب به صورت متنی در حد یک پاراگراف (350 کلمه معادل 1500حرف) و سوالات چهار گزینه‌ای موجود در کتاب در قالب پاسخگوی به سوالات برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام جزایری با بیان اینکه شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند در یک بخش از مسابقه شرکت کنند اذعان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب را با 50 درصد تخفیف و ارسال رایگان با شماره 09904045242 تماس حاصل نمایند.

 

وی تصریح کرد: همچنین خرید کتاب از سایت www.jebhemarket.com  و یا به آدرس امانیه، روبروی استادیوم تختی، جنب مجتمع فرهنگی جهان آرا، فروشگاه راه ماندگار نسبت امکان‌پذیر است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در فضای مجازی از طریق شماره 09904045242 (ایتا، سروش، واتساپ و ...) یا از طریق پست الکترونیکی Ketabkhaneh.molavi@gmil.com ارسال و یا به آدرس بلوار آیت الله بهبهانی پیچ  میدان روبه‌روی سازمان میادین، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مراجعه کنند.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا (25 مرداد) عنوان کرد و یاد آور شد: در هر بخش از مسابقه به پنج نفر از برگزیدگان جایزه نقدی به مبلغ 500 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 951125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha