مهارت آموختگان  فنی و حرفه ای محصول اقتصاد مقاومتی هستند

حسینی طلب گفت: مهارت آموختگان فنی و حرفه ای محصول اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا حسینی طلب» عصر امروز (دوشنبه 30 تیر) در مراسم انعقاد تفاهم همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار کرد: اوقاف موتور محرکه ای در زمینه های مختلف اقتصادی است و در سال های اخیر در استان تلاش های زیادی را از خود نشان داده است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان  ادامه داد: خدمات اداره کل اوقاف و امور خیریه با مجموعه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی قابل تقدیر است و از حسن نظر و مدیریت اوقاف استان گلستان تشکر می کنیم.

 

حسینی طلب بابیان اینکه در مجموعه فنی و حرفه ای استان گلستان برای کمک به توسعه و ارتقاء مهارت استان گلستان تلاش می کنیم، افزود: امیدواریم ایجاد این تفاهم نامه باعث رونق اقتصادی در استان شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش های مهارتی یک حلقه از اشتغال است و باید دیگر دستگاه های اجرایی پای کار باشند تا بتوانیم اشتغال پایدار به وجود بیاوریم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با بیان اینکه در اجرای طرح ها باید پیوست آموزش نیروهای ماهر و یا به کارگیری نیروهای با مهارت و دانش آموخته فنی و حرفه ای دیده شود، افزود: بسیاری از طرح ها و برنامه ها پیوست مهارتی ندارند و انتظار داریم مسئولان استان به این مهم اهتمام داشته باشند.

 

حسینی طلب بیان کرد: مهارت آموختگان فنی و حرفه ای محصول اقتصاد مقاومتی هستند و درخواست داریم که مجموعه اوقاف نیز فرهنگ مهارت آموزی را در جامعه نهادینه کند.

 

 

کد خبر 951224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha