فلش و قطب نمای حرکت اوقاف باید به سمت امور خیریه باشد/ برنامه ریزی برای مواسات و کمک مومنانه از غدیر تا محرم

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: فلش و قطب نمای حرکت اوقاف باید به سمت امور خیریه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (دوشنبه 30 تیر) در جلسه شورای امور خیریه در مجمع روسای ستادی و نواحی اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار کرد: 850 نوع از نیات واقفان مشخص شده است و باید در مجموعه اوقاف وارد این فضاها شویم و به نیات واقفان اهتمام کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید دارند که امور خیریه بر مبنای قانون اوقاف اهتمام شود و با توجه به ذات وقف و نیات واقفان باید به امور خیریه بپردازیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه فلش و قطب نمای حرکت اوقاف باید به سمت امور خیریه باشد، یادآور شد: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به دسته بندی نیات و احصاء امور خیریه در موقوفات تاکید کردند.

 

وی به اهتمام به دستورالعمل های اوقاف و امور خیریه تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط اجتماعی باید مجموعه اوقاف کمک کند که باری از دوش مردم و مسئولان بردارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به برنامه ریزی مواسات و کمک مومنانه از غدیر تا محرم تاکید کرد و افزود: باید برای جمع آوری کمک مومنانه با همت خیران در استان برنامه ریزی شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: در آزادی زندانیان، هفته ازدواج و غیر باید از ظرفیت شورای خیریه و اقوام مختلف در استان گلستان استفاده شود.

 

کد خبر 951231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha