عدم توجه به هشدارهای بهداشتی تعطیلی باشگاه بیلیارد در قیروکارزین را در پی داشت

با هدف کنترل شیوع بیماری کرونا باشگاه بیلیارد در شهر قیر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، با هدف کنترل شیوع بیماری کرونا باشگاه بیلیارد در شهر قیر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل و پلمب شد.

«محمد آزادی»، گفت: با هدف کنترل شیوع بیماری کرونا و با تصویب ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان کلیه اماکن ورزشی تا عادی شدن اوضاع تعطیل شده بودند.

کارشناس مسئول واحد سلامت محیط شبکه بهداشت قیروکارزین افزود: این باشگاه بیلیارد در شهر قیر، قوانین و دستورالعمل ها را نادیده گرفته و باعث به مخاطره انداختن فضای جامعه می‌گردید که با هوشیاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن و تربیت بدنی شهرستان شناسایی، تعطیل و پلمب شد.

این کارشناس افزود: وضع این گونه مقررات با هدف تأمین سلامت جامعه می باشد و همه ما بایستی با رعایت این قوانین فرهنگ سلامت را در خود و جامعه نهادینه کنیم.

آزادی در ادامه خاطر نشان کرد: همکاری و همیاری مردم در کنترل این بیماری، کمک بزرگی به مجموعه بهداشت و درمان می کند و در صورت مشاهده این گونه تخلفات با ارتباط با سامانه تلفنی ۱۹۰ می‌توانند در ارتقاء سلامت خود، جامعه و خانواده ما را یاری کنند.

کد خبر 951349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha