۳۹ دستگاه خودروی عملیاتی به آتش ‌نشانی مشهد افزوده می‌ شود

نوروزی گفت: ۳۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین عملیاتی و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت تا پایان سال ۹۹ به ناوگان سازمان آتش‌نشانی مشهد افزوده می‌ش

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احمد نوروزی» در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد، با بیان اینکه از ابتدای شورای پنجم توجه ویژه‌ای به حوزه ایمنی شده است، اظهارکرد: برهمین اساس در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر در حال احداث است و امروز از ایستگاه آتش‌نشانی رازی بازدید شد.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در حال اجراست و عملیات اجرایی آن بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: براساس گزارشات ارائه شده، این ایستگاه تا شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: ایستگاه آتش‌نشانی «رسالت» تاکنون ۸۰ درصد، «مفتح» ۷۷ درصد، «غدیر» ۹۳ درصد و «عسگریه» نیز ۲۷ درصد پیشرفت داشته‌اند و امیدواریم همه آنها در سال جاری به بهره‌برداری برسند.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: ۳۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین عملیاتی و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت تا پایان سال ۹۹ به ناوگان سازمان آتش‌نشانی مشهد افزوده می‌شود.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با بیان اینکه برآیند این اقدامات، تسریع در سرویس‌دهی و ارائه خدمات در سوانح و حوادث است، افزود: امیدواریم با این تمهیدات و اعتبارات و پروژه‌ها رضایت بیش از پیش شهروندان را فراهم آوریم.

کد خبر 951368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha