توزیع ۸۰۰بسته مرغ در قالب طرح احسان و تعاون بین نیازمندان ماسالی

حجت‌الاسلام موسوی گفت: ۸۰۰ بسته مرغ به تعداد یک هزار و ۶۰۰ عدد در قالب طرح احسان و تعاون بین نیازمندان ماسالی توزیع شد.

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، این رزمایش از ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ماسال کلید خورد.

 

امام جمعه ماسال افزود: در قالب رزمایش کمک مومنانه امروز 800 بسته مرغ به تعداد یک هزار و 600 عدد و به وزن 2 تن و 800 کیلوگرم و به ارزش ریالی 43 میلیون و 400 هزار تومان بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این سبدهای معیشتی توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و سپاه رشت و ماسال  تهیه شده است گفت: سپاه ناحیه ماسال که دبیری این رزمایش را برعهده دارد در تمام مراحل مواسات و همدلی کمک ویژه کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه  در این رزمایش گروه‌های جهادی ماسال هم همراهیمان کرده‌اند تصریح کرد: بر اساس فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات و همدلی در قالب نهضت احسان و تعاون تداوم دارد.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به اینکه از ظرفیت عید قربان، عید غدیر و ماه محرم هم باید استفاده کنیم تا به مستمندان و آنهایی که نیازمند هستند کمک برسانیم، خاطرنشان کرد: از خیرین درخواست می‌شود که در نهضت احسان هم دست ما را بگیرند.

کد خبر 951441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha